#Event | Beauty Palace Korea Blogger Party

Published on :

Beauty Palace Korea Blogger Party | Dapat je jemputan, mula lah kelam kelibut, almaklum event ni wajib mengikut tema, Biru / Putih. Rasanya Cikza jarang beli shawl atau seluar putih, memang lah warna tu tak sesuai sangat kat Cikza sebab takut kotor. Jadinya gunalah apa yang ada. Pada ahad lepas, Cikza memilih menggunakan kemudahan awam […]

Althea Turns 1!! Happy Birthday Althea Korea

Published on :

Happy Birthday Althea!! Happy Birthday Althea Korea. Tak sangka dah setahun berginjak usia Althea Korea ni. Walau ┬ápun jarang dengar jenama ni, tapi rupanya jenama ni dah terkenal di 5 buah negara, seperti Malaysia, Singapura, Indonesia dan Thailand. Pertama kali bukak website Althea ni, Ya ampun, rambang mata Cikza dibuatnya, rasa nak borong semua je. […]