Transformasi Diri Tampak Yakin

Published on :

Transformasi Diri Tampak Yakin Dulu Cikza selalu di ejek dan di sakat sebab terlalu gemuk, dari zaman sekolah sehingga zaman menjadi penganggur terhormat, waktu tu memang naik mendadak, mana taknya makan tidor, makan dan tidor. Pernah sesekali dipermainkan hati oleh lelaki yang kekonon boleh terima fizikal kita ni, tapi rupanya nak yang cantik je. Berat […]

Harum Malam Mengharumkan Tubuh & Atasi Masalah Keputihan

Published on :

Ramai rakan-rakan Cikza yang khabarnya mengalami masalah keputihan melampau, ada jugak yang mengeluh katanya sebab tak tahan dengan bau yang melampau, hinggakan beberapa kali kena tukar pantyliner, rasanya kalau ikutkan apa yang dialami oleh mereka, kiranya sama dengan apa yang di hadapi oleh Cikza. Tapi dari duk bersungut, rasanya baik cari alternatif. Akhirnya menjadi milikku, […]

Kenapa Amez Care Sangat Diperlukan Khususnya Wanita ?

Published on :

Satu hari di hospital, sangatlah meletihkan Cikza. Mana taknya kena buat rawatan itu, rawatan ini. Almaklum pesakit SLE biaslah. Macam-macam kena buat. Tambahan Cikza seorang yang aktif. Memang tersangatlah memerlukan. Tambahan pula bila waktu bendera merah menjelma itu petanda kena menyerah. Tapi tidak bagi Cikza sebaliknya seolah macam nak pergi berperang. Ibarat Pergi Berperang  Dalam […]

Bagus Sangatkah Produk Lunavie Untuk Keselamatan Anak Di Rumah

Published on :

Tajuk dah macam muka depan akhbar, tapi para ibu bapa wajib jugak fikir keselamatan anak kecil masing-masing, adakah dah cukup yakin ianya selamat. Terdetik di hati, rupanya ramai yang kurang pasti akan keselamatan anak-anak kecil di rumah sendiri. Lagi pulak, kebanyakkan para ibu bapa melakukan aktiviti seharian di rumah dan anak di bawah pengawasan yang […]

#Review – 5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan

Published on :

5 Sebab Imaan Suci Wipes Menjadi Pilihan – Tisu yang memang Cikza syorkan sangat terbaik, ada ke sesiapa yang mencari tisu basah yang tidak mengandungi alkohol sebab kebanyakkan tisu basah yang sedia ada mengandungi alkohol.  Baru-baru  ni Cikza di rekomenkan oleh sahabat, cuba tisu basah Imaan Suci Wipes keluaran bumiputera Malaysia. Sapuan pertama dah buat […]

4 Koleksi Sweetheart Anggun Yang Menjadi Pilihan

Published on :

Sweetheart seindah nama, bermaksud yang tersayang, sesuai benarlah dengan nama butik yang Cikza nak ketengahkan ni. Jika yang tersayang menjadi pilihan, maka koleksi yang di pilih sesuai dan mudah diingati sampai bila-bila. Butik Sweetheart jika diamati namanya memang mudah diingati dan comel sangat. Jadi tak mustahil jika lepasni menjadi whistlist korang nak dapatkan koleksi terbaru […]