Safi Shayla Anti-Kelemumur, Syampu Khas Wanita Berhijab?

Safi Shayla Sesuai Untuk Mereka Yang Berhijab

Safi Shayla Anti-Kelemumur, Syampu Khas Wanita Berhijab?

Musim panas ni, mesti korang ada yang tergaru-garu, rasa tak selesa, jari gatal tu ada je nak buat, terutama mereka wanita yang berhijab, berperang dengan musim panas cepat berpeluh dan menyebabkan rambut jadi berbau. Ada ketika tidak berasa yakin. Bila korang berada di tengah panas, mula lah rasa tak selesa, rasa kulit kepala cepat berpeluh dan ada ketikanya cepat kering, yang boleh menyebabkan luka dan kelemumur melampau. Rambut adalah mahkota wanita yang paling utama selain muka.
Safi Shayla Sesuai Untuk Mereka Yang Berhijab
Safi Shayla Sesuai Untuk Mereka Yang Berhijab
Semenjak musim panas ni, terutama za berhijab, selalu sangat hadiri event atau berada di bawah pengawasan cahaya matahari, ada ketika peluh tu buat za jadi tak selesa, ada ketika menyebabkan kelemumur melampau. bila semua masalah melanda, mulalah rambut cepat berbau, jadi rosak masa tu lah rasa kecewa termat sampai semua produk syampu rambut telah pun di cuba, namun keberkesanan kurang memuaskan. Rupanya ada penyelesaiannya, tak sangkan baru sekarang Cikza tersedar.
Safi Shayla Sesuai Untuk Mereka Yang Berhijab
Safi Shayla Sesuai Untuk Mereka Yang Berhijab

Keistimewaan Safi Shayla Anti-Kelemumur

Kulit kepala yang tertutup begitu lama akan mengundang peluh yang melampau, dan juga akan menyebabkan rambut berminyak yang akan menyumbangkan kepada kelemumur melampau. Namun untuk mengatasi masalah ini, Safi telah mencipta Shayla bersama estrak Habbatus Sauda di rumus khas untuk wanita yang berhijab. Selain estrak tersebut, turut mengandungi Bahan ZPT dan Menthol yang menyebabkan kulit kepala menjadi segar.

Pengalaman Peribadi Setelah Menggunakan Safi Shayla Anti-Kelemumur

Za punya masalah kelemumur melampau. Selepas basuhan pertama, terasa segar sangat kepala ni, rumusan menthol yang di katakan tu buat kepala segar dan berangin. Za rekomenkan sebab bila sakit kepala pun memang sesuai sangat guna syampu ni. Dengan adanya menthol tu, buat kepala jadi ringan tau. So kelemumur semakin kurang selepas basuhan pertama, sakit kepala pun semakin berkurangan. Tak rugi duit membeli syampu ni. Lagi pulak harga pun berpatutan. so kepada wanita berhijab keberuntungan teramat sangat dan takda alasan untuk tidak mendapatkannya bagi mereka yang berhijab. Rambut jadi wangi tau! meowww!