Semakin hari masalah di kulit muka semakin bertambah, pelbagai produk telah di cuba namun hampa. Bercakap bab-bab kecantikan ni, ramai yang mengeluh mencari produk yang bersesuaian dengan kulit muka, ada yang sanggup bayar ribuan ringgit untuk tampil cantik dan anggun. Tapi kesannya, seketika je. Masa tu lah gigit jari rugi sebab dah bayar duit memahal tapi kesan sekejap je.

Cikza mengalami kulit kusam dan tak sekata, tapi cukup risau bila hari bahagi semakin dekat. Takkan nanti duduk atas mini pelamin dengan wajah kusam tanpa seri kat wajah kan. Habis rosak gambar-gambar yang ada nanti tau. Mujurlah ada produk yang boleh membantu Cikza untuk atasi permasalahan yang menghantui Cikza selama ni.

14359014_1050533308397932_135823743380037754_n

Glamora Tampak Mewah Dan No 1 Di Malaysia

Cikza tertarik dengan produk Glamora yang di syorkan oleh kawan-kawan nampak mewah tapi sebenarnya mampu milik tau, tapi kesannya memang nampak positif, jika korang menggunakan secara konsisten. Lagi pulak sekarang pelbagai produk yang mengandungi pelbagai bahan mercury yang boleh menjahanamkan muka. Yang penting produk yang Cikza nak berkongsi ni, sesuai dengan kulit muka korang yang inginkan flawless. So “Glam It Up With Glamora” !!!

GLAMORA, Malaysia’s 1st High End Brand untuk Skincare & Beauty Products. Produk berkonsepkan High End iaitu produk yang berkualiti tinggi yang mewah, murah & berkesan dengan harga mampu milik. Diformulasikan oleh profesor-profesor dan doktor-doktor, hasil ramuan & formulasi dari salah satu instituti kaji produk terbaik di PERANCIS. Menggunakan teknologi micronization terbaru dari Korean. Produk Glamora menitikberatkan keberkesanan dan kesihatan kulit, pada masa yg sama, bukan jenis ‘dependant’ di mana kulit tidak akan kembali ke keadaan asal sekiranya berhenti penggunaan. Produk yg dirumus khas untuk memperbaiki komposisi kulit dari dalam, bukan surface sahaja.

Luminated Fairness Face Serum By Glamora 

_snb1008

Serum muka mengandungi “water-based”, Oil-free, paraben-free & fragrance-free, tidak akan menyebabkan kulit korang allergy, masalah kulit kering, masalah pengelupasan kulit atau jerawat. Produk ini juga  boleh digunakan untuk semua jenis kulit termasuk lelaki dan wanita. Serum ini menyerap 99.9% ke dalam kulit. Makanya sekali sapu kat muka dan dalam 10 saat akan terus meresap ke kulit. Jadi, ia akan lebih EFEKTIF

Harga : RM 155 / 15 ml

Kesan Seawal 2 Minggu nampak lebih remaja dan Flawless

img-20160927-wa0020

Sapa tak nak kalau kesan pemakaian dah nampak selepas 2 minggu atau 10-14 hari, mengikut hormon badan tau, terkadang ada yang cepat dan ada lambat tapi semuanya pasti berikan hasil yang terbaik dan yang pasti pujian melambung bakal di berikan. Masa tu lah melayang-layang badan dan rasa sangat berbaloi.

Luminate boleh digunakan dengan dua cara iaitu :

  • Pakai serum dahulu sebagai base sebelum mekap, agar mekap tahan lama
  • Pada waktu malam pula boleh pakai serum dahulu sebelum memakai krim malam produk pilihan anda.

img-20160927-wa0016

Kelebihan Luminate Fairness Face Serum

  • Mampu mencerahkan kulit yang gelap dan berpigmentasi
  • Mengurangkan masalah pigmentasi yang berlebihan serta kulit tampak  Lebih Cerah, Glowing dan Segar.
  • Meratakan tona sekitar wajah
  • Memberikan tona wajah yang sekata dengan memperbaiki kerosakan akibat ketidakseimbangan hormon,  sunburn dan tompok- tompok tidak sekata.
  • Menghilangkan parut-parut jerawat sekitar wajah
  • Memperbaiki sel- sel wajah agar parut lesap tak kembali.

Jadi! baru bercerita bab serum, ada yang dah semangat berkobar-kobar nak milikinya ke? Murah dan berkesan mengikut testimoni. Rasanya bagi mereka yang mempunyai masalah muka yang kronik, boleh dapatkan produk Glamora yang mewah dan No 1 di Malaysia mempu milik.

Body SPA Intense Lightening Body Spray By Glamora

img-20160907-wa0011

Body Spa yang tidak mengandungi minyak, paraben, hydroquinone atau merkuri serta tidak berminyak dan tidak melekit seperti losyen yang lain, dan yang paling di syorkan ianya cepat meresap, Sesuai bagi semua jenis kulit, lelaki ataupun wanita di semua peringkat umur. Memberikan bau badan yang segar  dan yang paling penting ianya mesra wudhuk.

Hanya Spray sahaja di bahagian celah-celah anggota badan tertutup, serta sapuan yang lebih rata dan sekata. Body Spray ni juga merupakan Body Spray Whitening Pertama di perkenalkan di Malaysia.

Harga : RM 145/ per botol 

img-20160921-wa0010

Kelebihan Body Spa Intense Lightening Body Spray

  • Menghapuskan kawasan kulit yang gelap
  • Memutihkan seluruh badan dan kawasan terdedah termasuk leher, siku, lutut, tangan, lengan dan lain-lain
  • Celahan hitam mudah dirawat dengan pantas (seperti ketiak, celahan paha )
  • Menghilangkan parut badan akibat jerawat
  • Memudarkan selulit dan strechmarks perut selepas lahir anak.
  • Mengurangkan kerosakan akibat dari cahaya matahari pada kulit

img-20160927-wa0021

Cara Menggunakan Body Spa Intense Lightening Body Spray

  • Goncang botol terlebih dahulu untuk memberi kesan sempurna.
  • Terlebih dahulu bersihkan kawasan yang bakal di sembur
  • Sembur dengan cara  sekali picit penuh ke arah kawasan tersebut
  • Sapu dan ratakan ke kawasan-kawasan berhampiran dengan kawasan penyemburan  (spreads well for better coverage)
  • Pastikan penggunaan secara konsisten untuk hasil yang terbaik denganmenggunakan 2 kali sehari (pagi & malam)

Tawaran Kombo Glamora Menjimatkan 

img-20160927-wa0017

 

Jika beli satu per satu, memang mahal. Pembelian jimat lagi di galakkan tau, Harga RM250 sahaja, Tapi jika di fikirkan Pembelian kombo adalah lagi menjimatkan dari belian satu per satu. KOrang yang ingin dapatkannya bolehlah terus

Glamora. Com

013 310 8080

Facebook :

Glamora HQ 

Instagram :

Glamora HQ Instagram 

if korang dah dapatkan produk tersebut, dan kesan penggunaan meletop! silalah berkongsi di ruangan media sosial korang beserta # yang diberikan.

#glamora
#glamoraluminate
#glamorabodyspa
#glamoratestimoni
#glamitup

Testimoni Pengguna Produk Glamora 

img-20160921-wa0002

img-20160921-wa0003

img-20160921-wa0004

img-20160921-wa0010

img-20160921-wa0014

 

6 thoughts on “2 Tips Penjagaan Kulit Muka Dan Badan Yang Bermasalah By Glamora”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge